poniedziałek, 13 stycznia 2014

Trzynasty dzień (uwaga dzieci i rodzice - ferie się zbliżają).


Tata


Jeszcze świeżo mam w pamięci Plebiscyt na Najlepszego Sportowca Polski w 2013 roku. Po raz piąty z rzędu wygrała znakomita Justyna Kowalczyk, która z niesamowitymi sukcesami biega już chyba od 10 lat. Jest to ogromny sukces zawodniczki i trenera Aleksandra Wieretielnego - nie mam wątpliwości, że jednego z najwybitniejszych szkoleniowców jakich mieliśmy i mamy w polskim sporcie. Ogromne gratulacje dla tego niepowtarzalnego duetu. Dlatego na moim Blogu "Sportowy Tata" wpis poświęcony nartom i chyba właśnie biegowym. Chcieliśmy z Konradem pokazać w formie absolutnie zabawowej jak wyglądać mogą całkowicie amatorskie ćwiczenia przygotowawcze do sezonu w narciarstwie biegowym. Ktoś powie, że jesteśmy prawie w środku zimy, a ja proponuję ćwiczenia z okresu ją poprzedzającego, ale tak się porobiło, że mamy teraz raczej jesień i brak śniegu. Dlatego na taki trochę "przesunięty" w czasie trening mogliśmy sobie pozwolić, a i ferie zimowe (może wspólne z rodzicami) już wkrótce, to może się przyda. Chcieliśmy także pokazać ćwiczenia imitacyjne w terenie, ale okazuje się, że przyjazd ze szkoły o 15.30 nie gwarantuje odpowiedniego nasłonecznienia (czytaj jest już ciemno) w Lasku Bielańskim, czego akurat wymaga sprzęt nagrywający. Musieliśmy się zatem przenieść do hali AWF i tam dla zabawy tak narciarsko i tak zimowo poćwiczyliśmy za 1,5 punkta (na początku było 20 minut biegu na zewnątrz po alejkach wokół budynków AWF, a potem już tylko 1 godzina i 10 minut hali). 
A tak na marginesie, jako osoba, która dla zabawy i amatorskich ambicji kilkaset kilometrów na nartach przebiegła, to powiem, że narty biegowe są jedną z najbardziej wymagających dyscyplin sportu. Jak bardzo, to opiszę jutro - dlatego zapraszam!.

Konrad

Jestem szczęśliwy że mogliśmy mieć inne ćwiczenia niż dotychczas. Z chęcią robiłem te ćwiczenia z tego powodu, że nadal pamiętam o "Plebiscycie Sportowym", który oglądałem . z Tatą i gdzie wygrała Justyna Kowalczyk. Podziwiam ja bardzo i też bym chciał zdobyć tyle tytułów co ona. Na pewno jest to trudno wygrać 5 raz z rzędu. Inne ćwiczenia zawsze są ciekawe ponieważ zawsze się też przydadzą do mojego tenisa. Robienie każdego ćwiczenia jest super, bo nigdy nie wiem co będzie dalej. Ćwiczenia narciarskie fajnie się robi, bo jest dużo ćwiczeń na nogi i wytrzymałość, te bardzo lubię, a 1,5 punkta do tabeli zawsze jest zadowalającym wynikiem. Jestem z tego dnia bardzo zadowolony, po zmęczeniu treningowym zawsze super jest kłaść się spać!

Jak zwykle krótki materiał z dzisiejszego dnia.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz