niedziela, 12 stycznia 2014

Dwunasty dzień


Tata


Po wczorajszym wolnym dniu dzisiaj wróciliśmy do naszego schematu codziennych ćwiczeń. Konrad miał w południe godzinne zajęcia tenisowe, a ja w tym czasie jak zwykle mogłem jedną godzinę potruchtać. Po powrocie do domu zrobiliśmy sobie jeszcze na podłodze zabawową sesję ćwiczeń siłowych i rozciągających. Wychodzi zatem, że zarobiliśmy po 1,5 punkta, co jest dobrym sygnałem przed rozpoczynającym się nowym tygodniem. Jutro planujemy po szkole wypad do Lasku Bielańskiego i na warszawski AWF, ponieważ Konrad w szkole nie ma zajęć w-f, a ja tez od rana będę zajęty, więc jedyną alternatywą jest wieczorny trening. 

Konrad

Dzisiaj musiałem wcześnie wstać na trening. Po 1 dniu przerwy grało mi się rewelacyjnie w tenisa. Po przyjeździe do domu 30 minut ćwiczyliśmy na macie (widać na filmie), zawsze 1,5 punkta się przyda do ogólnej tabelki. Dzisiaj muszę się wyspać ponieważ na jutrzejszy dzień planujemy ćwiczenia na AWF (ogólnorozwojówkę). Po dzisiejszym dniu nie czuję dużego zmęczenia i czekam na kolejne treningi. Jestem bardzo zmotywowany do dalszej pracy przez to, że świetnie mi szło na dzisiejszym treningu tenisowym i z niecierpliwością czekam na następne!.

Poniżej przedstawiamy krótki materiał filmowy z przebiegu dzisiejszych ćwiczeń.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz